دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی شرح الف

متن ترانه محسن چاوشی به نام شرح الف

زنده کنی جان من
جان چو تفتان من
روح دهی مرده ام
مرده گریان من
ای همه جان من
رونق دکان من
کی بگشایی دری
بر در زندان من
اشک امانم برید
بغض گلویم درید
کاش فراوان شوی
بر شب باران من
رای شمارو فقط
خود بدهی رایحه ها
هیچ شبم بی تو نیست
رایح و ریحان من
هر چه که دارم ز تو
کاش ز خود داشتم
پیش تو قربان کنم
شاهد قربان من
هر چه سیه در من است
شر شیطان کشاند
نور بفرمای نور
بر رخ سوزان من
روح شما از الست
پاک به جانم رسید
رو سیه ام از رویتان
رحمت و رحمان من
جهل چو باشد ز تو
راه خطا اختیار
در تو نگنجد خطا
فرصت جبران من
صبر کنم در رخت
تا که شروعم رسد
دخل ببند ز خاک
اول و پایان من
کبر که شیطان بود
شهر الف میبود
در پس کبر آمدی
اکبر اوضاع من
کبر که شیطان بود
شهر الف میبود
در پس کبر آمدی
اکبر اوضاع من

دانلود اهنگ شرح الف

دانلود آهنگ با کیفیت اصلیدانلود آهنگ با کیفیت 128


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 1394برچسب:download new track آهنگ شاداشک امانم برید بغض گلویم دریدای همه جان من رونق دگان من دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ شرح الف از محسن چاوشی دانلود آهنگ محسن چاوشی شرح الف روح دهی مرده ام مرده گریان من زنده کنی جان جون چو تفتان منشرح الف کی گشایی دری بر در زندان من متن محسن چاوشی شرح الف محسن چاوشی محسن چاوشی شرح الف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM